Bez kategorii

Podsumowanie tygodnia w stylu FIT

Tydzień w stylu FIT to akcja, którą podjęłam, aby codziennie dzielić się z Wami zdrowym i pysznym przepisem. Przez 7 kolejnych dni prezentowałam na blogu nowe wpisy z kolorowymi, zdrowymi, ale przede wszystkim – bardzo smacznymi śniadaniami, przekąskami, obiadami i koktajlami. Wciągnęła mnie ta inicjatywa w stylu fit 😉 Nie było to dla mnie przygotowywanie sprawdzonych posiłków, lecz pole do odkrywania nowych smaków i połączeń. Po raz pierwszy zetknęłam się z tofu i kaszą owsianą, miksowałam dużo kolorowych koktajli i zaprzyjaźniłam się z kwaśnymi wiśniami. Przyznaję, że moja głowa po tym tygodniu jest przepełniona nowymi pomysłami na zdrowe potrawy!

Dziś chciałam przypomnieć wszystkie 7 przepisów i zachęcić Was do ich wypróbowania. Każdy z nich jest łatwy do przygotowania i wprost napakowany zdrowymi składnikami.
1. Oczyszczający koktajl z czystkiem – czyli typowy “zielony potworek” 😉 Koktajl, który wspomaga detoksykację organizmu i dodaje mnóstwo energii!

2. Ciastko czekoladowe z kaszy owsianej. Moje pierwsze podejście do tego rodzaju kaszy. Świetny pomysł dla wszystkich tych, którzy mają ochotę na zdrową słodycz.
3. Pieczona cukinia z kuskusem i tofu. Tym razem debiut w mojej kuchni miało tofu. Nie będzie to top produkt w mojej kuchni, jednak zamarynowany i dobrze doprawiony, w połączeniu z nadziewaną cukinią, stworzył bardzo fajny obiad.
4. Najlepsze orzechowe batony owsiane zwane pieszczotliwie przeze mnie i moich znajomych “batonami mocy” 😉 Nie bez powodu w nazwie występuje przymiotnik “najlepsze”. Koniecznie wypróbujcie ten przepis! Takie batoniki to świetny pomysł na przekąskę w podróży.
5. Wiśniowy przekładaniec z kaszą jaglaną. Orzeźwiające, słodko-kwaśne połączenie smaków. Idealne na śniadanie.

6. Słoneczny koktajl energetyzujący, czyli smoothie o barwach zachodzącego słońca. Must have na letnie, upalne dni.
7. Pełnoziarniste naleśniki z łososiem i szpinakiem. Zdecydowanie najlepsza propozycja obiadowa, jaką miałam okazję jeść w ciągu całego tygodnia (i równocześnie jedna z ulubionych wytrawnych potraw). Pyszne!
Filozofia zdrowego odżywiania jest mi bardzo bliska, bo właśnie w takich potrawach odnajduję się najlepiej. Jednak tak na prawdę jestem zwolenniczką przede wszystkim zrównoważonego jedzenia i uważam, że na wszystko można sobie pozwolić, oczywiście w pewnych granicach.
Pamiętajcie, że na blogu znajdziecie wiele innych propozycji, które są pełnowartościowe i zdrowe! Zaglądajcie zwłaszcza w zakładki “śniadanie” i “obiad“, chociaż kilka deserów w stylu fit również się znajdzie 😉

You Might Also Like

Brak komentarzy

Skomentuj